نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی علیپور مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد
سرخط خبرها

خوب و بد برای بسکتبال استان در لیگ یک| صعود آویژه، توقف پاسارگاد

  • کد خبر: ۱۰۴۲۴۶
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
خوب و بد برای بسکتبال استان در لیگ یک| صعود آویژه، توقف پاسارگاد
با پایان دور پلی‌آف لیگ دسته‌یک بسکتبال یک نماینده مشهد توانست به جمع ۸ تیم پایانی برسد.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های مرحله پلی‌آف منطقه شمال لیگ دسته‌یک بسکتبال به پایان رسید و یک نماینده مشهد توانست خودش را به‌سلامت به جمع هشت تیم برتر مسابقات برساند. تیم‌های بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد و پاسارگاد مشهد دو نماینده استان در این مرحله بودند که در پایان این دور یکی با برتری مقابل حریف به کامیابی صعود رسید و دیگری با قبول شکست مقابل رقیب، از قطار لیگ دسته‌یک بسکتبال جا ماند. تیم بسکتبال آویژه صنعت در این مرحله توانست در دو بازی از سد بانی‌نو تهران بگذرد و پاسارگاد با وجود همه مشکلات و اتفاقات عجیب‌وغریبی که در یک ماه گذشته با آن دست‌وپنجه نرم کرد، با یک تساوی و یک باخت به مرحله بعد نرسید.

تروتمیز و ویژه

باشگاه لیگ‌برتری بسکتبال مشهد این روز‌ها در لیگ دسته‌یک هم تیم‌داری می‌کند و بعید نیست در پایان این مسابقات به سرنوشت چند سال قبل باشگاه سپاهان اصفهان که در لیگ‌برتر فوتبال تیم داشت و تیم لیگ‌یکی‌اش هم لیگ‌برتری شد، گرفتار شود. این باشگاه حالا خیلی تروتمیز از سد حریفان می‌گذرد و خودش را به این رؤیای شیرین نزدیک می‌کند. تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا با هدایت محمد قیاسی در لیگ‌یک بعد از پیروزی نخست مقابل بانی‌نو در مشهد، پنجشنبه گذشته هم در دومین جدال در سالن سجاد به‌مصاف این تیم رفت که درنهایت توانست با برتری ۸۲ بر ۷۶ بر حریفش غلبه کند و به جمع هشت تیم پایانی منطقه شمال برسد. مشهدی‌ها در شرایطی به این موفقیت رسیدند که حالا انگیزه‌های جوانان بومی‌شان برای رسیدن به لیگ‌برتر و پیشرفت دوچندان شده است.

بدشانسی پاسارگاد

تیم بسکتبال پاسارگاد مشهد دیگر نماینده استان در لیگ دسته‌یک است که توانست تا این مرحله خودش را بالا بکشد و نمایش این تیم امیدوارکننده بود. با وجود این، ماجرا‌های اعتراض و صعود دیرهنگام این تیم به‌دلیل طولانی‌شدن زمان اعلام حکم فدراسیون سبب شد شاگردان رضایی با تیمی نصفه‌نیمه به این مرحله برسند و در برابر تیم تا بن‌دندان مسلح توفارقان که از یک ستاره بی‌رحم خارجی هم در ترکیبش بهره می‌برد، تن به شکست بدهند و از گردونه رقابت‌ها خارج شوند. مشهدی‌ها البته در همین دو دیدار پلی‌آفی هم کاری کردند کارستان و در بازی اول توانستند حریف را متوقف کنند، اما در گام دوم این تیم آذرشهری بود که با اختلاف زیاد توانست برنده میدان باشد. پاسارگاد در وضعی در بازی دوم به شکست ۷۸ بر ۵۹ مقابل حریف تن داد که در این مسابقه چهار بازیکن اصلی‌اش را در اختیار نداشت و با ترکیبی بیش‌ازحد جوان و بی‌تجربه به میدان مسابقه پا گذاشت.

چشم امید مشهد به آخرین نماینده

خانه بسکتبال خراسان‌رضوی، آویژه صنعت پارسا و پاسارگاد مشهد سه نماینده استان در لیگ دسته‌یک بسکتبال این فصل بودند که با رسیدن مسابقات به مرحله یک‌چهارم نهایی دو تیم یکی پس از دیگری حذف شدند و حالا همه چشم‌امید مشهدی‌ها به آویژه صنعت است. تیمی که به‌احتمال فراوان در مرحله بعدی باید مقابل نماینده کرمانشاه به میدان برود. لیگ دسته‌یک بسکتبال امسال در دو منطقه شمال و جنوب برگزار می‌شود و در شمال ۳۲ تیم و در جنوب ۱۸ تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند که در پایان تیم‌های برتر دو منطقه برای تعیین قهرمان به‌مصاف هم می‌روند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->